dijous, 19 de febrer del 2009

Ibarretxe m'enamora!

Ja fa temps vaig explicar que Ibarretxe representava per a mi la dignitat però és que ja fa dies que em té enganxada al seu espai web de campanya.

Si no hi has entrat, no dubtes a submergir-te en tot el que proposa www.ibarretxe.com , primer hauria de felicitar l'equip de campanya que ha ideat l'espai perquè té molts punts genials: el més cridaner, l'apartat
"¿y de lo mío qué?", una aplicació on introduint quatre coses del teu perfil et selecciona de tot el programa electoral del PNV allò que més et pot interessar. Quina gran idea!!!

I després el vídeoblog amb diferents finestretes, una és del tot habitual, explica generalitats de la campanya centrada en els llocs que visita el lehendakari, però l'altra és la que em té enamorada, l'espai on Ibarretxe contesta tot el què li pregunten els ciutadans que entren al blog i deixen la seua pregunta com a comentari. I no és el fet de contestar la ciutadania el que més m'agrada sinó que ho fa el candidat amb tota naturalitat sense llegir, sense fer mítings...explica el que pensa en un llenguatge del tot sincer.

Com m'agradaria a mi que aquesta manera d'acostar-se als ciutadans fóra més habitual, la interpel·lació directa al política i la resposta donant la cara, sense necessitat d'instàncies que sovint ni tan sols són llegides pels polítics sinó pels seus assessors/esi contestades pel funcionari o funcionària.

Eixe tarannà d'Ibarretxe és el que pot tornar a acostar la societat a la política i no els grans míting i debats artificials amb els que ens bombardegen cada vegada que estrem en campanya.

I què dir dels insults, ja està bé, els ciutadans i ciutadanes volem polítics que donen exemple de respecte per les idees dels altres no tertulians de programes del cor.

Vinga, des d'aquest humil desitge que el senyor Ibarretxe siga novament lehendakari, perquè tots i totes necessitem polítics amb responsabilitat, convicció, dignitat i propers a la gent.

Ibarretxe aurrera!



2 comentaris:

Anònim ha dit...

no cal que dir que estan en campanya, jo he visitat eixe vídeoblog i cal dir que m'ha agradat molt. El to i les respostes, encara que a voltes molt superficials però a voltes també són necessaries quan no es disposa de temps. Ibarretxe és un bon polític i algú molt sabut.

no obstant no s'ha de perdre el cap, Euskadi està molt bé i és un país molt avançat i tal com Navarra. Però no és el nostre país i el nostre: València no se pot dir que estiga per llançar cohets (que ara segons diu Europa no podrem llançar-los, davant de la indefensió en que mos ha deixat el PP i el govern espanyol. Que no tenen cap pes i voten lo que vota l'agrupació Europea).

Sense anar més lluny hui Enric Morera (el secretari nacional del BLOC) ha realitzat un cibercafe, on s'ha parlat de molts temes i tots cabdals pel nostre futur. I han eixit propostes molt innovadores o preguntes candents i vitals.

Temes com la desentralització de la Generalitat, el futur polític i intern del BLOC, el camp valencià i l'agricultura, el pes d'Alacant al nostre país, les infrastructures i transport, el finançament i els serveis (sanitat, educació) i molts altres.

Cal dir que m'ha paregut una iniciativa bona, encara que el BLOC ara mateix està en bolquers en noves tecnologies i no era una iniciativa interna/pròpia. Té que despertar la màquinaria organitzativa. Darrere dels actes del PNV o coses com estes que comentes, hi ha molta gent i clarament capital (monetari). Des del PNV he trobat a voltes postures massa radicals, en quant als plantejaments esquerrans.

Darrere dels actes del PP, hi ha empreses com Orange Market que està sent investigada al igual que el nostre president, investigada per diversos delictes.

Rosella ha dit...

Hola anònim,

perdona però si sabera qui eres m'agradaria més parlar amb tu.

La iniciativa d'ahir del cibrecafé, em sembla genial, jo no hi vaig ser per causa major.

Jo només dic que m'agrada molt la web d'Ibarretxe i que ell com ha persona em sembla un bon polític, diferent dels que trobe jo que hi veig majoritàriament per ahí.

A banda, crec que és bo, innovar en les campanyes perquè seguir fent campanya com es feia fa trenta anys no té sentit.

rosella