dimecres, 28 de gener del 2009

VICKY, CRISTINA... BARCELOOOONA!

Ahir vaig anar a vore la pel·lícula de Woody Allen aprofitant que començava el cicle de Cinema en Valencià. Ja feia anys que no anava i em va encantar. La sala estava plena (supose que gent es quedaria fora i tot) i és que no és per a menys. Superoferta 2X1 amb el carnet universitari i 3euros l'entrada per al públic en general.

Quina bona iniciativa de les universitats públiques valencianes que junt amb el projecte de cine infantil que promou Escola Valenciana és la sembra per poder fer realitat prompte una sala que programe cinema en valencià habitualment. La nostra societat és mou, a poc a poc i sense massa suport de les institucions, però es mou.

El cicle continua quasi tots els dimarts fins a juny a diferents ciutats del país, esteu atents a la programació. Jo intentaré anar al màxim de sessions, m'encanta el cinema i tots els dies no és té l'ocasió d'anar-hi gratuïtament!

Per cert, molt curiosa combinació català-castellà a la pel·li.
Ahhhhh, se m'oblidava!, Penélope Cruz i Javier Bardem parlen molt bé valencià, ejjejej!