divendres, 4 de juliol del 2008

Perquè m'agrada la música i....perquè eren els meus alumnes!



Hui he acabat les oposicions, no sé com hauré quedat perquè influeixen moltes coses però rebuscant per internet m'he trobat aquest vídeo i he decidit penjar-lo per diferents raons:
  • Perquè jo sempre he combinat els estudis (institut, facultat) amb la música i això servit per viure la vida més intensament i l'oportunitat de treballar durant molts anys de profe de dolçaina.
  • Perquè els que ixen al vídeo i se'n van a Bologna són els meus exalumnes i m'apetia fer-los publicitat i també un xicotet homenatge.
  • Perquè si al batxillerat hi ha previstes optatives, per què hi ha alumnes que no poden optar per música?
En fi, que mai m'estaria 2 hores escoltant lires, marimbes, teclats i bateries però que és una activitat igualment digna que la física aplicada o la tecnologia!!!