dilluns, 11 de maig del 2009

OPOS I MANIS

Arribat el mes de maig, toca amagar el nas i centrar-se en les opos. No és que jo siga massa constant ni que tinga massa esperances en treure plaça però és el que toca i punt.

Així és que, a partir de hui, poques vegades actualitzaré aquest blog amb entrades llargues, i no és perquè pare de pensar sobre el que passa, eh?, però m'he de centrar en la feina i l'estudi.

Així, el temps lliure que tinc el dedicaré a estudiar-me temes i a adaptar la programació didàctica a la legislació de Catalunya. A més, també tinc els exàmens de magisteri a la vista!Això sí, no patiu, hem voreu per les manis, que portem unes setmanetes que no parem i faré alguna escapadeta a la muntanya per gaudir dels nostres espais naturals, que m'encanten.

Vinga, espere que no se'm faça molt pesat i que el viatge a Argentina d'aquest estudi em servisca com als burros la carlota, per seguir avant.

Allà va un vídeo que tenia pensat penjar d'ençà dels insults de Rus, el següent pas serà aquest?


Escena final de la pel·lícula "La lengua de las mariposas" de José Luis Cuerda