dilluns, 15 de setembre del 2008

Fa nou anys que tinc vint anys...


Hui és el meu aniversari, i el dels meus germans. Mil felicitats guapos!

Quan fas anys et passes el dia agafant el telèfon, rebent felicitacions i xarrant amb gent que només veus de tant en tant...

Vaig nàixer 29 anys, i encara estic esperant saber on m'envien a treballar, no m'he casat ni tinc fills, no he escrit cap llibre i encara estic estudiant una carrera. El meu partit no deixa de ser minoritari però em sent bé en tot allò que faig.

Seguisc militant al BLOC, tocant la dolçaina, cante a la Coral del poble perquè em segueix aportant emocions i encara em queda corda rockera per a un o dos anys més. Sí, he deixat moltes activitats pel camí però créixer és, per força, aprendre a triar i equivocar-se en les tries!, però sentir-te estimada per la família, els amics i amigues, la parella et fa sentir-te afortunada i feliç.

... i la tranquil·litat de mantindre uns ideals i seguir dedicant bona part del meu temps a somniar que són possibles.


Per cert, heu vist la peli del Ché?

Cada persona brilla con luz propia
Un hombre del pueblo de Neguá, en la costa de Colombia, pudo subir al alto cielo.
A la vuelta contó. Dijo que había contemplado desde arriba la vida humana.
Y dijo que somos un mar de fueguitos.
- El mundo es eso - reveló- un montón de gente, un mar de fueguitos.
Cada persona brilla con luz propia entre todas las demás.
No hay dos fuegos iguales. Hay fuegos grandes y fuegos chicos y fuegos de todos los colores. Hay gente de fuego sereno, que ni se entera del viento, y gente de fuego loco que llena el aire de chispas. Algunos fuegos, fuegos bobos, no alumbran ni queman; pero otros arden la vida con tanta pasión que no se puede mirarlos sin parpadear, y quien se acerca se enciende.

Eduardo Galeano/
El libro de los abrazos

7 comentaris:

thelove's ha dit...

Felicitats Rosella!!!
...Per molts anys.

Rositamores.

ethel ha dit...

...moltes felicitats xatos!!!!!!

;-x

Eco Taronja ha dit...

Felicitats, d'ací un any et donarem la benvinguda al club, però per a això encara queda molt per viure!!!!

Pere Fuset ha dit...

Moltes felicitats... si li agarres el telèfon a Ampariues et farà arribar "un regalet" més que merescut... :)

Trini Martínez i Rubio ha dit...

Tot i que amb un retard justificat:
FELICITATS!!
ja fa nou anys que tens vint anys, i encara tens l'ànima jove i et sents bullir la sang.

Continua així.

El ha dit...

Rosella em podria posar en contacte en tu, es que hi ha gent que vol montar un concert en Calp.

Gràcies

blocjovecalp@yahoo.com

Anònim ha dit...

Hola Rosella, sóc Javi de Llíria hui cuirosejant per Internet a vore que fèies ara que ja no vens per Llíria, he trobat el teu blog, encara que m'esperava més que parlara de la dolçaina, i no de tanta politiqueta però és igual .

Al cap i a la fi, només vull FELICITARTE, ja casi m'has agafat, jo també tinc 29. L'any que ve ja me guanyaràs. Jo continuaré tenint 29.

Un abraç.