diumenge, 6 d’abril del 2008

Un descobriment...

De vegades et trobe connectat al messenger, sovint no disponible o ausente... tens molta feina no? De sobte he pensat que sempre tens com a subtítol l'adreça d'un espai web de flickr.com però mai l'he visitat. Per què no ara?

Ostres Carles, és un espai on penges fotos teues!!!!

No és extrany, ho fa tanta gent, però...com m'agraden... totes em provoquen...cadascuna sensacions diferents però totes remouen alguna cosa... he decidit visualitzar-les com una presentació i m'he posat música d'Antònia Font, el
"coser i cantar"...

Les més de 150 fotos d'una tirada...no serà l'última vegada que ho faça... però tinc un dubte, no sé si seguir-te sovint o deixar passar el temps perquè em tornes a sorprendre amb un bon grapat de fotos noves...

si he de triar una sèrie... no sé..."experimentación"?..."elles"?.... ais, no puc triar cap serie completa... em quede amb fotos soltes!

És curiós...en persona no et veig quasi mai, però de sobte he vist no sé quants retrats teus...curiós curiós!

He llegit algunes felicitacions, jo no entenc de fotografia i no puc jutjar-te amb criteris professionals...però puc resumir totes les meues crítiques en...

m'encanten les teues fotos!!

No sé si llegiràs aquest post però tenia ganes de comentar-ho amb tu i com no m'has contestat...


1 comentari:

Rosa ha dit...

Hola Rosella,no m'importa que penges la notícia,tens el meu consentiment!Vinga,besaetes!