dimecres, 28 d’octubre del 2009

La teua veu fa tants anys que em té enamorada...

Hui he llegit a vilaweb que t'han fet honoris causa per la Universitat de Lleida, ja fa tants i tants anys que jo et vaig fer honoris causa al meu coret...

Quan era xiqueta ja et cantàvem baix les garroferes la meua cosina Alícia i jo: Aigoooo, vos demana'm, aaaaa,aigooooo! i tantes i tantes cançons...
no m'he perdut cap concert dels que has fet prop de casa i encara tinc la cinta de vídeo dels teus 30 anys al Palau Sant Jordi.

Com som d'injustos amb els nostres, hauries de ser un referent per a aquells que hui canten al mestissatge, tu vas ser de les primeres que vas amerar-te de sons mediterranis...

En fi, que tenia ganes de fer-te un xicotet homenatge, he buscat al youtube, he escoltat aquest vídeo i m'han caigut les llàgrimes. Només la teua veu m'emociona tant.

Segueix cantant Mariadel, segueix cantant-me.