divendres, 14 de març del 2008

TORNEN LES FALLES...

Per tots és sabut que jo no sóc devota de la falles,mai m'han agradat...des de fa 7 anys, ací me les passe tocant amb la colla i alguns actes solts amb altra gent. Si no fóra per la responsabilitat d'haver de tocar segurament me n'aniria lluny però ja posat que m'he de quedar...pense que cada any hi ha més activitats per als que no som fallers ni tenim especial interés per tot allò que envolta les falles. Fa molts anys jo ja acudia a les falles alternatives de La Coma,Meliana o Benicalap...sobretot per trobar-me a "radicalillos" com jo en algun concertet punkarra o una cercavila de disfresses... ara trobe que s'està conquerint el territori "comanche", la ciutat de valència... fa una estoneta comentava amb el meu germà que tenim concerts cada dia i algun dia se'ns solapen 2 o 3 activitats...

Entre la programació especial de falles a Ca Revolta, el Tourbolet faller, les falles populars i combatives, a més del rockenfallas de la falla els generals i segurs que altres activitats que em deixe per ahí a més de xarrades, partides de pilota, paelles, calçotades... Llàstima que enguany no es celebre el Bloc'n'Foc!

En fi, la veritat és que continue desitjant anar-me'n de viatge però cada vegada més per fugir de la ciutat uns dies que perquè no trobe cap activitat atractiva per quedar-me!

Si queda algú per ací, feu el favor de passar-vos el dia 18 de març per Ca Revolta que toquem Arròs Caldós, podríem fer una celebració com fa 2 anys entrant a Na Jordana tocant la manta al coll,fent kale borroka pel carme i acabant amb un xocolate a les 7 del matí per cortesia d'Àngel a una de les orxateries amb més tradició de València!


què gran el Tio Masclet!