dimarts, 4 de març del 2008

jo també la votaré....


No la votaré per guapa... però la votaré.

No la votaré per morena... però la votaré.

No la votaré ni tan sols per ser dona... però la votaré.

La votaré perquè és una dona compromesa que representa la unitat de totes aquelles persones que fan política des de baix cap a dalt: des de la ciutadania fins a les institucions. Només cal comprovar el grau de suport entre les organitzacions i moviments socials que té.

La votaré perquè és una dona treballadora, que no ha trobat en la política un ofici, sinó una voluntat. Perquè la seua trajectòria des del sindicalisme m'ho fa creure i, sobretot, perquè les seues vora 1.600 iniciatives parlamentàries m'ho confirmen.

La votaré perquè així em sent útil a la societat en què visc. Perquè no vull que el meu vot se l'enduguen els partits grans, però tampoc que es perda disseminat entre els petits. Perquè tinc molt clar que jo sóc d'esquerres, valencianista i ecologista i per a mi, eixos tres conceptes són del tot útils.

La votaré perquè ella, amb la seua pròpia veu, ha defensat els meus interessos sense dubtar-ho ni un moment durant els darrers 4 anys. I això m'ha fet veure, en primera persona, com d'important és per a la vida pròpia de cadascú tindre uns representants a l'altura de les circumstàncies.

En definitiva, votaré Isaura Navarro perquè me la crec.

M'he copiat aquest text de pau_sueca, no sé qui és però subscric línia a línia aquest escrit


2 comentaris:

pau_sueca ha dit...

Eps! Tot un honor que una membre d'Arròs Caldós em prenga un text... i els que vulgues!

Per cert, jo sóc un projecte d'aprenent de dolçaina... però entre la feina i els activismes variats, mira que em costa!

El dia que torneu per l'Asesino ens fem una birra! (treballe a prop).

Au!

Albert Llueca ha dit...

CTC...jo votaré CTC