dijous, 28 de febrer del 2008

NO LE ENTIENDO SEÑORA...

Ahir una dona va telefonar a casa dels meus pares. Reproduisc ací la conversa amb ma mare:

Dona: Hola , buenas tardes, ¿es usted Rosario Santolaria?
Mare: Sí.
Dona: Mire, le llamo de parte de Maria Teresa Fernández de la Vega para explicarle sus propuestas...
Mare: Què?
Dona: Le llamo para explicarle las propuestas de Zapatero y Maria Teresa Fernéndez de la Vega.
M: Perdone, però no tinc temps d'atendre-la.
D: Disculpe, no le entiendo.
M: Li deia que no tinc temps, que si vol em telefona en un altre moment però l'avise d'entrada que ja tinc el meu vot decidit.
D: Perdone señora, sigo sin entenderla.
M: Aleshores no sé per què em telefona. Adéu.

No sé si algú necessita més explicacions...

Com diu hui mateix Pere Fuset, secretari general del BlocJove, no podem donar-li un xec en blanc a Zapatero.


Els valencians i valencianes tenim molts temes per resoldre ...

Isaura Navarro constesta les preguntes dels lectors del Levante-emv,llig el xat ací