diumenge, 24 de juliol del 2011

LES MEUES VACANCES (III): PEL·LÍCULES EN VALENCIÀ

Les vacances van passant i seguisc fent cosetes que no havia fet en els últims mesos. Ahir vaig vore una pel·lícula que em vaig quedar amb ganes de vore als cinemes: El discurs del rei de Tom Hooper. Encara recorde quan Amparo em comentava que qui es mereixia l'òscar no era el que fa de rei sinó el que fa de metge mentre esperàvem al tren a l'estació de Sagunt.

En fi, que fins anit no la vam llogar del vídeoclub amb l'avantatge que suposa poder escoltar-la en valencià (ja sé que hauria de fer-ho en anglés però no tinc tant comprensió, l'any que ve vull anar a classes).

Em va agradar molt i a més ens va treure per uns instants de la consternació per l'atemptat a Noruega (atenció que ací els grupúsculs feixistes actuen amb total impunitat!) i la mort d'Amy Winehouse.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Una pel.lícula de no oblidar, molt bona carinyet!!!!! M'encanta que estigues disfrutant tant de totes eixes coses que fa ja temps que no podies fer. I no saps com m'alegre més encara que vingues al meu poble aquest any, ja que tindre visiteta i dinarets amb tu molt a sovint. Besets carinyet!!!!!!!

Rosella ha dit...

Amparitooooooo

al final no ha pogut ser a Manises... de totes maneres alguna visiteta et faré quan nasca Pau!

Vinga, passa-ho molt bé estos dies i a carregar les piles per a l'any que ve!

besets
Rosella