dimarts, 14 de juliol del 2009

NO SÓC UN ROBOT!



No, no sóc un robot, estic rebentada després d'un curs esgotador

als 3 instituts on he estat, els alumnes de diversificació m'han
donat guerra,

he hagut de preparar-me moltes classes i combinar-ho amb les hores
passades a magisteri, els assajos del cor i de la colla, i les
reunions del BLOC...

he arribat a finals de juny esgotada i encara m'esperaven
les oposicions,

hores i hores estudiant a la biblioteca i a casa, els exàmens i la calor,...
No sé com quedaré, la plaça seria un miracle i no sóc massa creient jo,
però hui

he fet l'últim examen, el de problemes i
la veritat és que no l'he fet tan bé com sabia.


El que siga serà però estos dies he passat un estrés horrible
i acabe amb

un regust agredolç, podria haver-ho fet millor però
estic contenta perquè cada any

que oposite sent ue he fet el que he pogut i això ,
encara que no evite el buit enorme

que et queda al cos quan veus que tampoc has triomfat enguany,
passat l'estiu

l'estiu et fa sentir bé. Les neurones segueixen funcionant i
eres capaç d'estudiar molt i bé.


Em queda la sensació que si enguany no trec plaça,
serà l'any que vinent o l'altre,

al País Valencià o a Catalunya però acabaré aprovant!


Quines ganes tenia d'acabar, me'n vaig a Xàbia uns dies a
sentir l'estiu a la pell abans de volar
cap al fred d'Argentinaaaaaaaaaaaaaaa...

2 comentaris:

Lluïsa ha dit...

Molts ànims, guapa, vinga el que vinga. i tens tota la raó en el que dius. en les opos, una de les millors coses que et pot passar és que siga una carrera de fons, i que finalment caiga pel seu propi pes. i eixe és el camí que portes. així que, com dius, si no és enguany, el vinent o l'altre, però cauran. i mentrestant, a gaudir de l'estiu, que t'ho mereixes.

mongkix ha dit...

ei....


primer q tot, enhorabona!!! ja has acabat les opoooooos!!!

aprofita per descansar q aci a l´argentina ja vorem si tenim temps de relaxar-nos... potser podem fer tot el q teniu planejat... peró despres necessitarem una setmana de relax...

jo aci a brasil estic de categoria... el próxim viatget podem vindre cap aci o cap a colómbia (estic fent amiguets q ens poden vindre la mar de bé!! jejeje)


besos...